11 månader:)<3

Hejhopp:)
Idag har jag och Daniel varit tillsammans i 11 månader låter som en lång tid men de har gått hur fort som hällst Älskar dig Älskligen min :)<3

Sitter och väntar på att jag ska gå till bussen som går om ungefär 40 min så ska man till tråkiga skolan och idag är de ju tisdag då går man ju till 17.00 och de e ju super jobbigt speciellt om man har textil hela dagen. jag fick vg i hantverksteknink A :D Efter skolan ska man ner till stan köpa en present till sin lillebror som fyller snart sen ska jag och Sanna till hennes Gammmelfarmor tror jag de e och så ska Sanna städa, vi ska sova hos Sannas farmor ska bli ganska trrevligt faktiskt :)
Och så e det ju andra avenyn idag LÄNGTAR:D

Nej nu ska jag plocka undan mina kläder som min mor inte kan sluta tjata om :P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis :)

2009-02-04 @ 08:54:56
URL: http://alabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0