Grattis Lillebror:)<3

Grattis på din 2års dag älskade Lillebror :) Kan inte fatta att de var två år sen han föddes känns som igår typ!
Dagen börjar med att mamma och Lukas skiker på mig lukas vill öppna paket så jag och Daniel gick upp så sjung vi och så fick han paketen. Av mig fick han ett teletubbis gosedjur dipsi (stava?) så nu har han två får se när jag har råd att köpa dom andra två:)
Sen sökte jag sommar jobb inom kommunen hoppas man får nått :D Efter de fick Daniel och la sig och jag tränade duscha fixa mig . Vi käkade frukost och sen gick vi in till daniel så har vi inte gjort så mkt:)
Ska väl fika om ett tag tror jag onyttigt värre men de är ju ens lillebrors födelsedag :)<3
Bilder lägger jag in sen elr imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0