Me and Sanna!<3

Hallu :)
Nu har sanna fixat min blogg så nu ser de inte ut som andra världskriget längre så det e ju nice tyckte den blev riktigt fin faktiskt :)
Ska kolla på film snart Wild child såg på hannas blogg att hon sett den så då blev jag och Sanna sugna på att se den tror den kommer vara riktigt bra. Har typ bara lega och sovigt/vilat hela dagen känner mig helt slut i kroppen sen sover jag nån timme blir helt pigg äter och tränar sen är jag helt slut igen fattar inte men kanske lite tung nu men vi går ju mot ljusare tider och de e ju alltid posstivt jag vill ha sommar nu nu nu ..
Nej vi ska väll kolla på filmen nu och käka frukt Nyttigt värre:D

Me and Sanna!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0