Elvis Presley!

Sitter på engelskan i skolan och ska snart göra lite nytta hade jag tänkt. Denna dag har inte varit mkt bättre än nån annan, har varit allmänt less och irreterad och inte känns för att jobba.
Den startade dåligt med en lillebror som vägrade gå upp när han skulle för vi skulle hinna till dagis i tid och sen när jag kom till skolan var inte idrotten speciellt jobbig så ingen bra träning idag.... Sen har man ju ett cp till lärare i ett speciellt ämne så då blev man ännu mer arg.

Men nu är det ganska bra har nyss haft svenska och då kikade vi på film så då fick man vila huvudet lite och nu sitter jag som sagt på engelskan och ska skriva ett tal om Elvis ganska intressant måste jag säga.

Senare är det tv kväll från 19 till 22,30 Awesome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0