Ligger i soffan och funderar över livet, l...

img_2093 (MMS)

Ligger i soffan och funderar över livet, låter ganska gay men känner att nått fattas. Kan vara det här med "vuxenlivet" igen... Jag måste säga att jag saknar mina Vänner, jag saknar att veta att jag ska till skolan för att träffa dem. Blir inte riktigt samma sak nu när man ses då är det fest och man är över taggad till tusen. Inge fel med det men saknar att bara umgås utan alkohol. Men man jobbar och jag bor ju ute i skogen så det är ju som det är. Hoppas på en tjej kväll nån dag när ni finner tid mina flickor! Ne nu ska jag försöka sova så man kommer upp till jobbet imon! Smell you later friends!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0