37 dagar!

Vänta vänta och vänta lite mer!
En halvtimme kvar tills jag ska ringa och kika om det blir nå jobb en solig dag som denna.
Så troligtvis så blir det jobba på Lekter'n idag.

För övrigt har jag roat mig med att färgat håret idag så nu är det i den röda nyans som jag vill ha! Vad så lite kan göra en så glad!

Ska även beställa tågbiljett hem idag,
Om allt går som planerat så åker jag hem och hälsar på om 37 dagar!
Som jag längtar redan.
Trodde inte det skulle vara så här jobbigt att sakna alla men man kan ju inte veta allt.

Är ändå på bra humör idag solen skiner i Oslo och det är varmt.
Hoppas på att få jobba ute en underbar dag som denna :)

Smell you later mina fuckfaces 😊❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0