Cos Ive been counting The minutes since I left that little town

Jadå ligger man och ska sova!
I en säng för en gångs skull.
Skönt må jag säga!

Idag tog jag en kaffe med Jennie på delie de luca eller vad det nu heter innan jobbet. Alltid lika kul och träffa den tösen :)
Sen blidde det jobb 14-19 sen har jag inte gjort så mkt mer idag!
Imon blir det kika på ett nytt boende hoppas på att det blir bra!
Är lite längre bort än vi bor nu, men vad gör man inte för ett eget rum? Så leds på att bo i ett vardagsrum nu!

Imon är det jobb på Lekter'n tror jag! Men såg på yr att det skulle regna så det kanske inte blir nå.
Som sagt får se!

Nej dags att sluta det två gröna. Imon är en nydag.
Smell you later fuckfaces!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0