Du är en nolla och jag din idol

Trött grå dag i Oslo, så alltså inge jobb på Lekter'n idag..

Men helgen bestod iaf natt jobb på Max, och man ska väl inte klaga på den Timlönen! så lika glad var jag.

På ganska bra humör idag måste jag säga, var ett tag sen..
Humöret är väl inte det bästa nu. Många tankar som snurrar runt i huvudet.
Mkt att lära sig i ett nytt land, ny stad, nytt språk och två nya jobb! Inte konstigt att man har mkt att tänka på och är lite små bitter ibland!

Men det ska väl bli bättre snart och jag har ju nå att se fram emot! Om 30 dagar och ca 18 timmar sitter jag på tåget på väg till Gävle och ska hälsa på alla underbara där hemma :)

Nej nu får det ta och bli fint väder!
Jag vill ju jobba. Börjar trivas mer och mer på mina två jobb hihi :D

Nej nu ska jag slå Daniel puss på er fuckfaces! smell you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0