Mor kära mor <3

Hejhopp!

Denna helg har varit fin här i Oslo, jobbade natt fredag-lördag på Max.
Idag har det varit super fint väder så jag och en tjej från jobbet satt ute och solade i några timmar mkt trevligt :)

Sen gick jag och hjärtat till Fridays och käkade, helt okej var det men nästa gång ska jag äta samma som de Daniel tog idag sjukt gött :)
Sen har vi bara myst på kvällen och kikat på lejonkungen 2. Alltid lika mys och kika på disneyfilmer på söndags kvällarna.

Det är ju även morsdag idag så passar på att skriva grattis till min mor kära mor här med! Saknar dig enormt mkt men snart kommer jag och hälsar på!! :)<3

Smell you later fuckfaces ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0