One day baby!

Hej hopp :)

Sitter och käkar min otroligt misslyckade havregrynsgröt... Vet inte riktigt vad som gick snett men man blandar inte som man gör i Sverige tydligen, är som sås alltihopa. Men orkar inte göra om det.

Idag ska jag börja med en 21 dagars utmaning har jag tänkt, har hört att det tar 21 dagar för kroppen att få in nya rutiner så nu är det dags :)
Nu blir det äta hälsosam mat och Inge godis eller chips på 21 dagar. Annars får jag stå i vassen i sommar igen, men om jag börjar nu så kanske jag tar mig till början av stranden iaf!

Nej solen skiner och jag med den. hoppas på jobb idag men det får vi se om en halvtimme hur det blir!
Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0